Curs Marketing Online – Discount 50 % în perioada de lansare sau mai mult?

curs marketing online

Un curs online, de marketing online 🙂 – autentic 100%

În sfârșit am lansat cursul de Marketing online pe o platformă online. Pot spune că sunt mulțumit, însă deja lucrez la îmbunătățirea lui. Am pus în el mult sufle, multă energie, multă experiență și am dat totul din casă 🙂

Sunt încântat pentru că s-au înscris în prima zi a lansării câțiva zeci de cursanți, dar mai încântat sunt că au început să apară feedbackurile cursanților…. numai de bine 🙂 Acum, nu-mi vine să mă laud singur 🙂

 Prima veste bună este că este disponibil îl poți achiziționa acum 🙂

 A doua veste bună este că în perioada de lansare discountul este de 50% Detalii complete despre Marketing Academy pe websiteul Life University prin click aici.

 A treia veste bună este că anumite module din Marketing Academy, au fost, sunt și vor fi disponibile sub forma unor webinarii gratuite.

Următorul webinar cu tema:
Află de ce Marketingul de modă veche nu mai funcționează și ce trebuie să faci acum! 
este programat pentru joi, 14 Iunie. Poți să-ți rezervi loc la webinar prin click aici!

A patra veste bună este că în cadrul webinarului, dacă ți-a plăcut poți achiziona Marketing Academy cu un discount și mai mare de 50%. Detalii la webinar. Este important de menționat că înregistrările webinariilor, nu vor fi disponibile decât pentru cei care achiziționează marketing Academy. Prin urmare, dacă te interesează subiectul trebuie să participi.

Despre Curs Online Marketing Academy

Modul 1 - Cum să ai un start reușit?

Acesta este un modul introductiv din care să înțelegi ce poți să faci chiar acum, cu ce poți începe imediat. Îți voi povesti, de asemenea, cum am început eu și-ți voi da și câteva sfaturi pentru început de drum.

Modul 2 - Cum să ai un website astăzi?

Acest modul conține 5 părți sub forma unor tutoriale video din care poți să vezi exact cum poți pune pe picioare un website într-o singură zi. O să vezi exact ce trebuie să faci pentru că voi trece, în timp real, prin fiecare pas.

MODUL 3: De ce marketingul de modă veche nu mai funcționează și ce trebuie sa faci acum? 

Marketingul funcționează dacă știi cui te adresezi. Din acest modul vei afla strategia cheie prin care îți poți privi clienții. Vei înțelege de ce abordările de modă veche nu mai funcționează și cum tu trebuie să analizezi clienții tăi pentru a le putea livra mesaje de impact.

Modul 4- Cum să conectezi clienții la tine?

În acest modul așezăm fundația pentru un marketing online desăvârșit. Nu este doar marketing, poate fi și strategia ta de bussiness. La sfârșitul acestui modul vei înțelege exact cui te adresezi, ce trebuie să faci pentru a te conecta cu clienții tăi și vei genera o serie de informații cheie care te vor ajuta ulterior în construirea mesajelor, a campaniilor de marketing etc.

Modul 5 - cum generezi încredere la start?

Din acest modul vei învăța cum să ai un strat rapid, cum să generezi încredere prin asumarea unui anumit tip de expert. Acest curs de marketing online te ajută să ai un start reușit. Plecând de la felul cum și când poți aduce valoare, vei întocmi planul de acțiune pentru următoarele 6 luni.

Modul 6 - Cum să fii găsit de Google?

În acest modul o să afli exact ce trebuie să faci pentru a fi găsit de Google. O să descoperi pas cu pas și o să-ți arăt cum să iei cel mai bun start pentru a fi găsit de Google.

Modul 7 - Cum să atragi trafic pe siteul tău și atunci când dormi?

Din acest modul afli, pe înțelesul tău, cum poți să transformi Google în aliatul tău de încredere și cum să-ți pregătești cercetarea de marketing.

Modul 8 - Studiu de caz - Cum să ajungi primul în Google?

În acest modul ai acces la un studiu de caz din care să poți vedea exact formula mea pentru a ajunge primul în Google. Studiul de caz este unul real.

Modul 9 - Cum scrii articole de impact care să genereze clienți?*

Din acest modul vei afla strategii pentru scrierea de articole și îți voi pune la dispoziție un template astfel încât articolele tale să aibă impact și să transforme cititorii în clienți. Orice curs de marketing online îți este inutil dacă nu știi exact cum să scrii articole cu impact și bine optimizate din punct de vedere SEO.

Modul 10 - Tehnici avansate de cercetare

Din acest modul vei afla cum faci o cercetare în mod corect fără a angaja bugete. Totodată, făcând această cercetare, scazi considerabil șansele de a eșua și crești totodată șansele de a transforma într-un succes orice produs sau serviciu pe care-l lansezi.

MODUL 11 – Cum să nu inventezi roata și ce ai de făcut?

În acest modul îți voi oferi un instrument de analiză a competiției tale. Făcând această analiză, vei avea două beneficii majore. Pe de o parte, vei vedea sistematizat care sunt lucrurile care contează în marketing, iar pe de altă parte, vei vedea cum poți să te poziționezi față de competiție astfel încât să-ți sporești șansele de reușită.

Modul 12 - Arta de a pune în valoare valoarea ta

Din acest modul vei afla cum să te pui pe tine inteligent în valoare. Fie că vrei să lansezi un curs de marketing online, fie că ești trainer online, coach sau expert, cel mai bun start este să te bazezi în primul rând pe ceea ce ai, nu pe ceea ce nu ai.

Modul 13 - Ce nu mai funcționează? Marketing din tranșee - top 43 de greșeli

În acest modul vei găsi cele mai frecvente greșeli în marketingul online. Atunci când lucrurile nu merg, poți folosi acest modul ca un checklist. La sfârșit vei putea avea o viziune asupra lucrurilor pe care le faci, asupra lucrurilor pe care nu le faci și implicit ce ai putea face.

Modul 14 - Cei patru piloni în crearea strategiei de marketing*

Din acest modul vei afla care sunt cei patru piloni, baza în marketingul tău online. Vei afla cum să folosești inteligent acești patru piloni și de ce acești patru piloni dau consistență și sustenabilitate marketingului tău.

Modul 15 - De la rezultat la obiectiv

În acest modul definești și redefinești exact tot ce ai creat până în acest punct. La sfârșitul acestui modul vei pleca cu obiectivele definite și cu un plan de acțiune. Te voi ghida pe tot parcursul acestui modul pentru a-ți fixa inteligent rezultatele, obiectivele și acțiunile tale.

Modul 16 - Matrița video care te poziționează și generează impact

Dacă te-ai inscris la acest curs de marketing online, vei avea prilejul să vezi cum poți face un video de impact. Îți voi oferi o structură ușor de înțeles și de implementat indiferent dacă ai sau nu ai experiență în conceperea de videouri.

Modul 17 - E-mail marketing - Ghid pe înțelesul tuturor*

Din acest modul vei afla care sunt lucrurile care contează în E-mail Marketing. O componentă importantă în marketingul online, fără doar și poate, este comunicarea cu posibilii tăi clienți.

Modul 18 - Landing page-uri care vând *

Un modul foarte util, care trebuie urmat după ce ai urmat celelalte module. Landing page-ul de vânzare este locul unde vizitatorul sitului decide dacă va fi clientul tău.

Module bonus - Curs Marketing Online - Marketing Academy

Această secțiune bonus este în dezvoltare, deci te poți aștepta ca de-a lungul timpului să mai apară și alte module noi, fie create de mine, fie de diferiți specialiști în marketing.

Bonus 1 - Matrița pentru video care vinde

Din acest modul vei afla cum să faci videouri care funcționează și care generează vânzări. Îți voi dezvălui, pas cu pas, exact ce să spui într-un video de vânzare, ordinea ideală și cum să faci toate lucrurile astfel încît să nu te simți nici inconfortabil, însă totuși să monetizezi și să atragi clienți.

Bonus 2 - Matrița video pentru webinarii care vând

Aceasta este a treia matriță pe care o poți folosi dacă vrei să organizezi webinarii. Pe de o parte, îți va fi clar cum să livrezi partea de conținut și pe de altă parte îți va fi clar cum generezi vânzări urmare a unui webinar.

Bonus 3- Expert invitat - Punctele de interacțiune cu clienții

În acest modul, Ana Bucuroiu, Senior Online Consultant & Head of Digital Marketing la Brandfusion, îți va prezenta punctele de interacțiune dintre brand și consumator. Vei afla ce sunt acestea, cum te pot ajuta în a-ți identifica posibilii clienți în funcție de nevoile lor și legătura dintre succesul tău și succesul clientului tău. Mai mult decât atât, ți se vor da informații despre poziționarea brandului tău în online și alegerea canalelor potrivite produsului pe care îl livrezi, pentru ca acesta să ajungă mai ușor la clienții tăi.

-

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

cultivarea optimismului

Cultivarea optimismului

Atunci când dai o dată cu un zar probabilitatea de a da 6 este de 16.66%, iar dacă dai de trei ori probabilitatea de a da o dată 6 este de 50%. Prin urmare, optimistul este orientat spre a arunca de trei ori cu zarul.

Read More »
Share16
Tweet
Share13