Marketing Academy – update major – curs Marketing Online

 
beneficii marketing academy clienti pe viata 445 pxÎn primul rând pot spune ca sunt fericit 🙂
Marketing Academy este 95% gata. Mai sunt două webiarii pe care le voi livra live gratuit și cam atat. Saptămâna aceasta am adăugat si modulele promise:)
Este important să știi pentru că acum în perioada de lansare, poți să beneficiezi de prețul redus. Mai mult, nu va trebui să plătești nimic în plus pentru orice modul în plus care-l voi adăuga. 🙂 Tentant!

Marketing Academy – Curs Marketing online – update major – 7 module noi!

Așadar, ce module am adăugat în această săptămână în Platformă și ai acces instant imediat ce te înscrii în Marketing Academy:

Modul 18- Landing Page-uri care vând

Landing page-ul de vânzare este locul unde vizitatorul sitului decide dacă va fi clientul tău. Modulul este structurat în 3 părți.
Subiectele abordate:
  • Ce contează cu adevărat într-un Landing Page.
  • Ce trebuie să conțină landing Pageul astfel încât să convingă clienți?
    • structura logică
    • structura pentru sceptici
    • structura pentru nehotărâți
  • Cum creezi un landing page chiar dacă nu ai designer?

Modul 15 – Planul de Marketing – De la rezultat la obiectiv

În acest modul definești și redefinești exact tot ce ai creat până în acest punct. La sfârșitul acestui modul vei pleca cu obiectivele definite și cu un plan de acțiune. Te voi ghida pe tot parcursul acestui modul pentru a-ți fixa inteligent rezultatele, obiectivele și acțiunile tale.
Subiectele abordate:
  • Rezultatele tale din următoarele șase luni.
  • Definirea rezultatelor și a obiectivelor.
  • Definirea acțiunilor.
  • Ierarhizarea obiectivelor.
  • Crearea planului de marketing.

Modul 14 – Cei patru piloni în crearea strategiei de marketing

Din acest modul vei afla care sunt cei patru piloni, baza în marketingul tău online. Vei afla cum să folosești inteligent acești patru piloni și de ce acești patru piloni dau consistență și sustenabilitate marketingului tău.
Subiectele abordate:
  1. Crearea strategiei de marketing online.
  2. Cei patru piloni în marketingul tău.
  3. Cum să folosești inteligent cei 4 piloni?
  4. În ce fel te ajută fiecare pilon.
  5. Cum să implementezi fiecare pilon.

Modul 9 – Cum să scrii articole de impact care să genereze clienți?

Din acest modul vei afla strategii pentru scrierea de articole și îți voi pune la dispoziție un exemple astfel încât articolele tale să aibă impact și să transforme cititorii în clienți. Orice curs de marketing online îți este inutil dacă nu știi exact cum să scrii articole cu impact și bine optimizate din punct de vedere SEO.
Subiectele abordate:
  • Cum te ajută scrierea de articole?
  • 6 strategii de scriere care să-ți genereze clienți și impact
  • 12 sfaturi cheie de care să ții cont
  • Multe Exemple și studii de caz

Modul 7 – Cum să atragi trafic pe siteul tău și atunci când dormi?

Din acest modul afli, pe înțelesul tău, cum poți să transformi Google în aliatul tău de încredere și cum să-ți pregătești cercetarea de marketing.
Subiectele abordate :
  • Cele 6 etape în activitatea de marketing.
  • Cum îți pornești cercetarea de marketing.
  • Cei trei piloni ai cercetării.
  • Trafic plătit versus trafic neplătit.
  • Cum afli din Google ce-și doresc clienții tăi?
  • Expresii cheie conectate la nevoile clienților.
  • Cum să atragi trafic fără să plătești.
  • Cum să atragi pe websiteul tău trafic calificat (potențiali clienți) în mod continuu, fără să plătești.

Modul 17 – E-mail marketing – Ghid pe înțelesul tuturor

Din acest modul vei afla care sunt lucrurile care contează în E-mail Marketing. O componentă importantă în marketingul online, fără doar și poate, este comunicarea cu posibilii tăi clienți.
Subiectele abordate:
  • Scopul primordial
  • Conceptele de care ai nevoie – Ce sunt și la ce ajută?
  • Procesul de abonare
  • Cum aduni abonații?
  • Platforme de email marketing în funcție de ce ai nevoie
  • Obiectivele  specifice pe care le poți atinge în newsletere
  • Formula câștigătoare pentru a aduna clienți – 3VP
  • Conținut newsletter: ce trebuie să conțină?
  • 20 + Bune practici în email marketing

MODUL 3: De ce marketingul de modă veche nu mai funcționează și ce trebuie sa faci acum? 

Marketingul funcționează dacă știi cui te adresezi. Din acest modul vei afla strategia cheie prin care îți poți privi clienții. Vei înțelege de ce abordările de modă veche nu mai funcționează și cum tu trebuie să analizezi clienții tăi pentru a le putea livra mesaje de impact.
Subiectele abordate:
  • Care sunt cele 4 întrebări pe care trebuie să ți le pui la început de drum?
  • Cui vinzi de fapt?
  • Ce nu mai funcționează în marketing?
  • Cum targetezi inteligent publicul tău țintă?
  • Noua paradigmă în care să-ți analizezi clienții
  • Cele 8 stadii în care se află clienții tăi
 Atât ar fi pentru moment!
🙂

Marketing Academy - curs marketing onlineDespre Marketing Academy – Curs Marketing online

Participând la acest curs de marketing online înveți, pas cu pas, cum să construiești, plecând de la zero, planul tău de marketing și acțiunile tale astfel încât sa generezi rezultate remarcabile. Vei afla cum să te faci vizibil, cum să devii cunoscut și respectat în domeniul tău fie că ești companie, fie că ești expert, astfel încât la final să vinzi și să generezi sănătate financiară și confort.webinar marketing academy
Detalii complete și înscrieri în Marketing Academy se pot face pe websiteul Life University prin click aici!

One Response

  1. Buna Marian intrebarea mea pentru tine este cat costa cursul marketing online si daca acest curs ma poate ghida in a crea cursuri online in lumea antreprenorilor si cu timpul sa pot da si consultanta in acest domeniu. Multumesc mult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

cultivarea optimismului

Cultivarea optimismului

Atunci când dai o dată cu un zar probabilitatea de a da 6 este de 16.66%, iar dacă dai de trei ori probabilitatea de a da o dată 6 este de 50%. Prin urmare, optimistul este orientat spre a arunca de trei ori cu zarul.

Read More »
Share203
Tweet
Share2