tehnici vanzare la telefon

Uneori îmi pun sincer întrebarea, dacă în viitor traningul va mai fi o soluție la care vor recurge companiile. Mă liniștesc repede ori de câte ori primesc un telefon de vânzari. Neprofesionalismul agenților mă face încrezător că vom avea mult de lucru în continuare. Ieri am primit un telefon care începea așa:

– suntem o companie nouă pe piața …. etc

Nu știu ce-și poate închipui cel care sună de își începe discursul așa. Nu stiu ce tehnici de vânzare prin telefon a învățat dar acestea nu sunt bune.  Dacă e nouă în nici un caz nu înseamnă neapărat că este bună, ci cel mai probabil lipsită de experiență. Apoi ….

– a început să turuie despre produsele pe care le comericializează, fără să-mi spună de ce m-a sunat, care este scopul  telefonului fară macar să-mi ceară permisiunea de a-mi prezenta aceste informații.

La telefon trebuie intotdeauna sa ceri permisiunea de a expune ceva, chiar dacă dureaza doar un minut. Poate fi ceva de genul:

cu permisiunea dumneavoastră …

Dacă ar fi sa fac un top al greșelilor care se fac în aborarea telefonică aș enumera: [bullet_block large_icon=”18.png” width=”” alignment=”center”]

sper să găsiți folositoare sfaturile! Lista este deschisă, putem să adăugam, iar dacă dorțti șă citiți un articol de tehnci de vanzare prin telefon folosind paraverbalul mergeti aici

sursa foto.

 Succes 🙂
Rate this post

3 răspunsuri

  1. Ca să te facă să pui boTU’. Eu am fost întrun traning la o companie care lucra pt Vodafone. Nu m-am adaptat, tocmai pt că eu nu sunt făcut să turui. Într-adevăr, alții cam asta fac în principiu. Am stat la ” cască dublă ” cu un coleg. Îi lua ăla pe ăia de nu aveau aer. marea majoritate nu spuneau decât, ” da, da, da „, în timp ce el turuia. Practic îi domina, de aceea mulți nu înțelegeau mare lucru și resemnau o prelungire. Chiar el mi-a spus cum l-a păcălit pe un abonat care avea la momentul când la contatctat pt o noua ofertă, un abonament de aproximativ 90 lei. I-a turuit mai multe beneficii suplimentare, pe care i le va oferii, la un preț de(acum redau exact cum mi-a spus eI o sută…..NOUĂ zeci de lei.) abonatul a acceptat. Dar s-a ars. pt că el i-a spus repede ” o sută „, fără ca abonatul să înțeleagă. A făcut o scurtă pauză, după care a spus ” NOUĂ ZECI de lei „, iar ” faieru’ „, a înțeles că v-a plăti tot 90 de lei. Cam așa stau lucrurile la companiile astea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *