Ce pierzi daca nu participi la Train the Trainers avansat (27 de strategii pentru marketingul tau)

Dupa articolul publicat in urma cu cateva zile legat de greselile de marketing care le fac trainerii, am primit mai multe intrebari legate de partea de marketingul trainerului de genul: ”ce vom invata concret la partea de marketing”,  în cadrul Training Mastery ( Train the Trainers – cursul de formator pentru avansati), m-am conformat!

Am intocmit o lista exacta  care sa te ajute sa intelegi cat mai precis ce castigi daca participi sau ce pierzi daca esti hotarat sa nu participi (o sa ma refer doar la partea de marketing si brandingul trainerului).

Poti sa te intrebi, cat oare te-ar costa sa afli, folosind sistemul incercare/eroare,  raspunsurile exacte la intrebarile de mai jos legate de marketingul tau. In cazul meu nu am putut calcula suma, iar daca as enunta o cifra ti s-ar parea nerealista.  De 10 ani, bani platiti la diferiti specialisti, erori de strategie, erori in executii (care costa), timp alocat studiului, testarii și implementarii, identificarea modelelor functionale, etc. Cat crezi ca o sa te coste  si pe tine  daca nu cunosti aceste instrument epe care le voi oferi in acest train the trainers?

Sincer fiind, nu te inscrie la Training Mastery, decat daca ai nevoie sa afli si raspunsurile la intrebarile de mai jos.

Atentie, aceste aspecta se refera doar la partea de marketing din bootcampul Training Mastery, Train the Trainers pentru avansati, restul temelor (declansarea increderii, angajarea emotionala a audientei, impact, etc) si descrierea completa o vedeti aici http://www.traininguri.ro/curs-formator-training-mastery/.

Asadar, din punct de vedere al marketingului tau,

cu ce vei pleca de la Training Mastery?

  • Cum iti definesti corect targetul? (in bootcam ti-l vei defini pe al tau)
  • Cum evaluezi targetul astfel incat sa functioneze campania de marketing? (metode functionale) (vom face evaluarea targetului tau)
  • Cum afli si cum te pozitionezi tu, pe scara evolutiei clientilor tai? (vom stabili in bootcamp, personalizat pentru cazul tau)
  • Cum iti creezi imaginea de ansamblu a viitorului tau curs? (vom crea aceasta imagine impreuna)
  • Cum decurge rapid o cercetare inteligenta? (vei pleca cu o cercetare a publicului tau)
  • Vei afla 6 strategii prin care poti afla nevoia reala a viitorilor clienti si vei sti cum sa te adresezi acestora (vei pleca cu rezultatele strategiilor pentru cazul tau)
  • Cum sa nu faci cele mai frecvente greseli in demararea campaniei de marketing, marketarea ta si a cursului? (le vei cunoaste foarte clar)
  • Cum iti evaluezi inteligent si productiv competitia ta? (vom analiza cel putin unul din competitorii tai)
  • Care sunt cele 75 de elemente de marketing importante in a deveni foarte vizibil in mai putin de 6 luni? (le vei cunoaste clar si le vei folosi pentru a demara campania, pentru a masura si a evalua la sfarsit)
  • Cum afli si iti exploatezi punctele forte? (vei afla concret cum iti vei exploata punctele forte in marketarea ta)
  • Cum afli care este factorul declansator in decizia de cumparare si cum te folosesti in mod onest de acest lucru? (vei stii cum se aplica in cazul tau)
  • Vei afla 7 modalitati prin care poti aduce valoare clientilor tai in campania de marketing si in curs. (vei dispune de peste 100 de variante prin care poti aduce valoare)
  • Cum iti evaluezi exact pozitia de start? (inainte de a stabili unde vrei sa ajungi, iti vei defini precis si pozitia de start)
  • Cum iti stabilesti obiectivele tale de marketing? (le vei si stabili in cadrul cursului)
  • Cum iti creezi campania de marketing cuplata la designul cursului? (vom face aceast lucru pe cazul tau)
  • De unde incepi si cu ce anume? (vom stabili in bootcamp pasii concreti)
  • Cum folosesti principiul lui Paretto (20% din efort genereaza 80% din rezultate) in campania de marketing? (vei stii care sunt cei 20% pentru tine)
  • Cum vei folosi cei patru piloni de marketing pentru amplificarea rezultatelor? (in bootcamp vom lucra la acesti piloni personalizat)
  • Ce trebuie sa faci concret pentru a ajunge in prima sau primele pozitii din google...si sa ramai acolo - optimizare SEO  (sesiune practica  pe domeniul tau de interes)
  • Cum iti automatizezi campania de marketing? (vei cunoaste mai multe instrumente pe care le poti folosi si cum anume)
  • Cum creezi usor pagini de prezentare care sa arate bine (gen Training Mastery: http://traininguri.ro/curs-formator-training-mastery/ (vei afla solutii eficiente)
  • Cum afli ce strategie functioneaza rapid? (vei afla metode usoare de testare)
  • Ce inseamna sa aplici SmartMarketing-ul in cazul tau? (vei sti cu siguranta)
  • Cum organizezi webinarii si cum automatizezi procesele de inscriere, participare si folowup? (iti voi oferi solutii)
  • Cum iti concepi inteligent planul de marketing pentru urmatorul an? (vei pleca de la bootcamp cu planul tau concret, realizat pentru tine)
  • Vei afla 16 instrumente/tehnologii care te vor ajuta in implementarea planului tau de marketing. (vor fi ajutorul tau de nadejde, care te vor ajuta sa cheltui cat mai putin sau deloc, iar atunci cand vei plati, vei sti exact la ce sa te uiti)
  • Ce am facut eu concret pe blogul meu pentru a ajunge de la 1.200 vizitatori lunari proveniti din google search pana la 38.000 vizitatori lunari in mai putin de un an? (chiar iti voi spune concret)

train the trainers - training mastery
Fiecare zi in care nu vei tine cursuri, daca vrei acest lucru, este o zi in care pierzi bani. Poti face un calcul si vei afla cat te costa sa mai astepti sau sa mergi pe sistemul incercare/eroare un an sau doi.

De la mine, nu vei primi o reteta, ci multe retete care functioneaza! Chiar vrei sa le ratezi pe toate?  Glumesc 🙂

Sper sa ne vedem la Training Mastery.

Daca mai ai intrebari iti raspund cu placere. Daca dai replay la acest email va ajunge direct la mine.

PS
Intrucat nu stiu cand vei citi acest articol, daca te-ai decis sa te inscrii, contacteaz-o direct pe Roxana (telefon: 0726 00 55 55, e-mail: [email protected]  și verifica daca nu cumva are o oferta speciala pentru hotarati 🙂

Afla detalii complete despre Training Mastery prin click aici apoi contacteaz-o pe Roxana.

Accepti provocarea de a merge la urmatorul nivel?
Click aici pentru detalii!

Cu drag,
Marian

Marian rujoiu

 

 

Update>

PS. In acest moment daca esti interesat strict doar de partea de Marketing, vezi detalii despre curs Marketing online prin click aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

cultivarea optimismului

Cultivarea optimismului

Atunci când dai o dată cu un zar probabilitatea de a da 6 este de 16.66%, iar dacă dai de trei ori probabilitatea de a da o dată 6 este de 50%. Prin urmare, optimistul este orientat spre a arunca de trei ori cu zarul.

Read More »
Share1
Tweet
Share18