Un maestru al negocierii vine in bucuresti

Daca va doriti sa castigati mai multi bani negociind, daca doriti sa fiti mai persuasivi este bine sa-l vedeti pe Roger Dawson. Va recomand sa va inscrieti sapatamana aceasta intrucat este valabila o reducere de 100E.

TEMATICA CONFERINŢEI:

1. Startul negocierii
– Cum să pornești o negociere astfel încât să o finalizezi cu o soluție avantajoasă de ambele părți.
– De ce nu ar trebui să spui “Da” de la prima ofertă.
– Șase motive să ceri mai mult decât te-ai aștepta să primești.
– De ce trebuie să eziți când celalalt îți cere să faci un compromis.
– Cum să eviți confruntările.
– Ia poziția unui cumpărător ezitant.

2.Cele cinci lucruri care te fac un foarte bun negociator
– De ce crezi întotdeauna că ai o mână mai slabă decât o ai în realitate.
– Negocierea reprezintă să joci după un set de reguli, ca la un joc de șah.
– Cuvântul NU reprezintă, pur și simplu, o poziție deschisă spre negociere.

3. Mijlocul negocierii
– De ce nu trebuie să-l lași pe celălălt să înțeleagă că tu ești în măsură să iei o decizie.
– Cum să faci față unui impas.
– Cum să ieși dintr-un punct mort.
– Mediatori și arbitri.

4. Finalul negocierii
– Good guy / Bad guy.
– Cum poți obține și mai multe lucruri la finalul negocierii.
– Presiunea numărul 1 în orice negociere.
– Cum poți forța o decizie.
– Ce atitudine să adopți pentru a obține aprobarea ușor și rapid.

5. Cele trei stadii în rezolvarea conflictelor
– Cum se descurcă negociatorii de succes în situațiile tensionate.
– Cum să faci față unei persoane nervoase.
– Importanța culegerii de informații.
– Cum să ajungi la un compromis.

6. Principiile de bază ale negocierii
– Lasă-l pe celălalt să se compromită primul.
– De ce trebuie să citești fiecare cuvânt când semnezi un contract.
– De ce este important să fii tu acela care elaborează contractul.
– Observă atent schimbările limbajului trupului.
– Puterea cuvântului scris.

7. Cele opt elemente ale puterii personale
– Puterea legală. Puterea răsplatei. Puterea coercitivă. Puterea respectului. Puterea carismei. Puterea competenței. Puterea situației. Puterea informației.

8. Șapte moduri de a câștiga credibilitatea
– Nu presupune niciodata că vei fi crezut. Adevărul are o forță uluitoare.
– Enumeră dezavantajele. Îți câștigi credibilitatea atunci când pui accent și pe dezavantajele produsului sau serviciului tău.
– Numerele exacte îți construiesc credibilitatea. Numerele precise sunt mult mai credibile decât sumele rotunjite. Lasă-i să înțeleagă că nu ai nimic de câștigat. Dacă cealaltă persoană crede că ai ceva de câștigat, pierzi 80% din abilitatea de a convinge.
– Nu le spune niciodată mai mult decât consideri că ar putea sa creadă. Măsoară-ți cuvintele în cazul în care consideri că cealaltă persoană întâmpină probleme în a le crede. Confruntă orice problemă care intervine. Dacă simți că cealaltă persoană nu te crede, verbalizează problemele.

9. Analizarea propriului tip de personalitate
– Ești pragmatic? Ești extrovertit? Ești amiabil? Ești analitic? Vei învăța cine ești și cum să devii persuasiv prin înțelegerea personalității celorlalți.

10. Analizarea stilului tău de negociere
– Dacă înțelegi tipul lor de personalitate, vei ști cum vor negocia.

11. Importanța luării celor mai potrivite decizii
– Deciziile te formează în viață. Luarea unor bune decizii limitează starea de stres. Vei fi și mai persuasiv pentru că știi cum vor decide ei.

12. Pregătirea în luarea deciziilor
– Ai toate informațiile necesare? Problema necesită o decizie complexă? Există o politică internă? Cât este de urgentă problema sau oportunitatea? Este ea reală? Este o problemă de bani sau de personal? Este unică?

13. Strângerea de informații 
– Cum să obții informațiile. Ai grijă la fluxul de informații; te poate determina să strângi infomații greșite. Experimentează acest flux. Confruntă-l. Selectează-l.

14. Clasificarea problemei
– Cu ce tip de decizie te confrunți? Există un răspuns corect sau greșit? Ai mai multe opțiuni posibile? Există soluții clare?

15. Trăsăturile unui factor de decizie de succes
– Are o toleranță ridicată la ambiguitate. Știe să-și stabilească foarte bine prioritățile. Este un bun ascultător. Întotdeauna cere o părere generală cu privire la o decizie. Evită stereotipiile. Rămâne fexibil. Este realist atât în legătură cu costurile, cât și cu problema.

detalii complete si inscrieri aici: http://www.traininguri.ro/ro/conferinta-cu-roger-dawson-in-romania-secretele-unei-negocierii-puternice/

 

Rate this post

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top

Pe ce adresă de email vrei să primești ebook-urile gratuite?

Vezi informații confidentialitate prin click aici!

Vezi termeni și Condiții utilizare website Life University I Marian Rujoiu prin click aici!

Te poți dezabona oricând

Privacy Policy: Promitem că adresa ta de email este în siguranță!